عربستان سعودی خواستگاه ایدئولوژیک تروریسم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 104
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 56
:: بازدید ماه : 388
:: بازدید سال : 1050
:: بازدید کلی : 70755
نویسنده : فاضل اذرشاد-احمدتابان-م.حسینی
دو شنبه 18 خرداد 1394
آپلود عکس" border="0">

 ...وهابیت عربی که در عربستان ریشه دوانیده؛ ومذهب رسمی سران عربستان سعودی است نه تنها هیچ اصلاحی در تفکر واندیشه دینی را برنمی تابد حتی از پذیرش هرگونه تغییری که زاییده زمان وحرکت تکاملی است سرباز زده ؛ وباآن عناد می ورزد!  واز دیگر سو؛ در مسیر ابتلا به انحراف ؛ پوچی ؛ خودکامگی و تعفن جمود ؛ زنده کردن ابعاد تازه ای از وحشیت عربی عهد جاهلیت را - که به فراموشی سپرده شده بودند - سرلوحه برنامه اعتقادی خویش قرار داده است! وبر اساس تعلیمات وهابییت - که شاخه ای منفور وانحرافی دربین تمام مسلمانان است - آن را بااهمیت ترین بخش از رسالت دینی - عربی خویش می پندارد! ودر راستای تلقی از این رسالت متوهمانه بود که سالها ی سال پولهای بادآورده نفتی راصرف ترویج فرقه وهابیت در کشورهای فقیر اسلامی نمود(مانند پاکستان وافغانستان) وبا اعزام مفتی های وهابی به این کشورها آموزش جوانان ونوجوانان را در مدارس دینی برای توسعه افکار جنایتکارانه وهابیسم برگزید!

مدارسی که با کمکهای مستقیم مالی عناصر سعودی اداره می شدند ومستقیما مغز و فکر جوانان را با پندارهای سراپا انحرافی وهابیت پر می نمودندوباخیال باطل ایجاد ارتش عقیدتی برپایه تعلیمات افراطی گرایانه وهابیت جهت تاثیر گذاری عظیم برجهان اسلام وفرو نشاندن حس قدرت طلبی خویش ؛  دامنه فعالیت شان را تا به ملل دچار بحران گستردند ودر اوج تحولات منطقه ؛ همین جوانان تعلیم دیده از آبشخور وهابیت که بی هیچ انعطافی ؛ همه دشمنان خود را کافر میپنداشتند و فاقد هرگونه آموزش برای زندگی در جامعه ای مترقی و انسانی بوده ؛ و تنها آموزه های بدوی وهابیت را در چنته خود داشتند بازیچه دست سیاست بازان قرار گرفتند وچنان سبوعیتی به نام اسلام مرتکب شدند که تا دنیا دنیاست محال است از یادها رخت بربندد و فراموش گردد..!!! 

نطفه ایدئولوژیک همه گروههای جنایتکار تکفیری - سلفی در عربستان بسته شده است ودر واقع رژیم سعودی به سردمداری پادشاهان این کشور؛ سران اصلی وواقعی گروهکهای تروریستی - تکفیری بوده و در پدرخواندگی آنها هیچ تردیدی نیست. 

جالب است باور کنیم  جهان غرب و در راس آن کشور آمریکا؛ باوجود ادعای مقابله با تروریسم غ به جای حمایت از اندیشه های نوگرا - که براساس اقتضای زمان تحول یافته و همواره متمدن وصلح طلب بوده اند از پدرخوانده تروریسم در خاورمیانه (وهابیت عربی) حمایت می ورزد!!!وحقیقت این است که غرب امروز با هدایت آمریکا عملا پرچم تروریسم را با حمایت از عربستان برافراشته نگه داشته است! وتازمانی که این حمایت ادامه یابد دنیا و بالاخص مردم خاورمیانه ؛ روی صلح وآرامش نخواهند دید.! وبر این مبنا ؛ نباید انتظار داشت که عنوان غربی و آمریکایی درمیان مردم صلح طلب خاورمیانه از محبوبیتی برخوردار گردد!مگر آنکه در روش و سیاست خویش تغییری جدی بوجود آورند...

به نقل از irannews.vcp.ir

آفتاب سلماس نمایش آزادی تفکر واندیشه

:: برچسب‌ها: تروریسم ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
آفتاب سلماس مقدم شما همشهریان را گرامی میدارد.ما همراه شما باگامهائی بلند؛ در آرزوی شکوفائی سلماس ؛ ازجای برخاسته ایم و بااعتقاد به وجود زمینه های شایسته شهرمان برای توسعه ؛ رشد و پویائی؛ هم کلامتان خواهیم بود
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
هاست لینوکس cpanel
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آفتاب سلماس و آدرس aftabsalmas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.